Care vor fi cele mai bune tehnici și strategii?

SEO este actualizat în mod constant, nu numai din cauza modificărilor și actualizărilor din algoritmii aparatului de căutare, ci și ca urmare a variațiilor în obiceiurile utilizatorilor și a modului în care aceștia caută și interacționează cu conținut diferit. Este în continuare cel mai esențial proces în construirea web, imperativ pentru îmbunătățirea WPO (optimizarea performanței web). Deci, care vor fi tendințele pentru anul viitor? Hai să tragem cu ochiul…

Mai multe fragmente îmbogățite:

Google implementează constant noi funcții în primele rezultate ale căutării. Pe lângă stelele de evaluare deja cunoscute și imaginile remarcabile, există și carusele, file și liste cu întrebări și răspunsuri.

Fragmentele îmbogățite sunt o necesitate. Ele ajută Google la interpretarea și clasificarea informațiilor. Aplicarea lor corectă va face ca contentul Dvs. să iasă din competiție.

În 2021 va trebui să urmăriți cu atenție evoluția fragmentelor bogate, menținându-le cât mai actualizate posibil, conform ghidurilor Google.

 Conținut optimizat și de calitate:

Concurența va crește exponențial. SEO din 2021 va necesita conținut pentru a respecta aceste trei imperative:

  1. Prospețime.
  2. Relevanță.
  3. Optimizare.

Este necesară prospețimea sau recurența, deoarece Google recompensează din ce în ce mai mult conținutul actualizat. Deși există excepții, ar trebui să publicați conținut nou în mod regulat pentru a îmbunătăți SEO și a fi considerat relevant în industria Dvs.

În plus, va trebui să oferiți valoare utilizatorului. Trebuie să-ți cunoști nișa și să o tratezi ca pe un inel la deget. În același timp, trebuie să-l transmiteți într-un mod clar, fără ocolișuri.

Nu în ultimul rând, este necesar să vă optimizați textul pentru SEO. În ce constă? Este necesar să știm ce intenționează să găsească fiecare căutare pentru a adapta părțile relevante ale textului, a investiga concurența, a optimiza meta-etichetele și a da un „strat SEO” conținutului în sine.

Trei picioare. Linia fină între apariția pe prima pagină sau sfârșitul în partea de jos a motorului de căutare.

Brand-ul mai presus de orice:

Partea cu cea mai mare creștere din ultimii ani. Lucrul la un brand bun și puternic va fi din ce în ce mai important pentru a îmbunătăți poziționarea proiectelor web, atât la prezent cât și viitor. De ce?

Relevanța este un element esențial pentru motorul de căutare. Imediat legată de aceasta, este imaginea mărcii. Cu cât este mai puternic, cu atât vei fi mai puternic în industria ta, în ochii Google.

Dacă utilizatorii dvs. vă caută după numele companiei dvs., atunci Google vă va interpreta ca relevant și optimizarea proiectului Dvs. va trece la nivelul următor.

Așadar, fiți cât se poate de relevanți.

Automatizarea:

Deoarece algoritmii sunt rafinați, SEO necesită mult timp și o mare varietate de sarcini diferite. Din acest motiv, va fi la fel de important ca oricând, să ai instrumentele potrivite și să știi să automatizezi cât mai multe.

Strategii noi:

Deși SEO atât la nivel tehnic, cât și OnPage, continuă să fie important, este necesar să căutăm noi strategii. Mai mult ca oricând, este important să fii la curent și să te adaptezi rapid la diferitele schimbări care pot apărea, precum și să investești în creativitate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *