Optimizează-ți site-ul pentru a fi în top!

 

Astăzi lumea e online. Oamenii privesc filme, ascultă muzică, întâlnesc alți oameni, lucrează și cheltuie bani online. Astfel, dacă dorești să câștigi ceva bani, mergi online.

Această afirmație a apărut cu mai mult de 10 ani în urmă și acum e mai actuală ca oricând. Afacerile mari și mici apar în internet, își creează site-uri și, de obicei, pagini în social media.

Oare e acest pas suficient? Nu!

Internetul e nelimitat și sigur nu ești unica persoană care a avut strălucita idee de a-și crea un site web pentru propria afacere. Șansele ca un site mediocru să fie văzut de cineva în internet sunt mai mici decât șansele unui restaurant chinezesc prost să devină popular în New York. Și totuși, situația poate fi îmbunătățită.

Cum? Optimizează-ți site-ul!



Optimizarea site-ului cu Rangval Services

Nu știi dacă ai un site optimizat? Încearcă să îl găsești în internet făcând o căutare prin intermediul cuvintelor cheie ce îți reprezintă afacerea. Te-ai regăsit pe prima pagină de rezultate? Deschide site-ul. Îți place cum arată? Îți place conținutul lui? Acum mai accesează-l o dată de pe dispozitivul tău mobil. Acum îți place ce vezi? Ai suficient trafic pe site?

Dacă răspunsul la cel puțin una din aceste întrebări e NU, ar trebui să te pui la treabă și să începi să îți actualizezi site-ul.

Echipa Rangval vă sfătuie să lucrați în 3 direcții:

1. Pe site ( On site/On page optimization )

2. În afara site-ului ( Off site/Off page optimization )

3. Pe dispozitivele mobile ( Mobile Optimization )

On site Optimization with Rangval Services

Să discutăm mai detaliat despre fiecare direcție în parte:
Totul începe de la optimizarea site-ului propriu zis. Majoritatea site-urilor pe internet sunt destul de prost configurate. De câte ori ai dat peste site-uri hidoase și încete cu conținut abia lizibil? Cel mai probabil că nici tu, nici altcineva nu a explorat aceste pagini cu plăcere. Așa că, de ce ai dori ca propriul tău site să fie clasificat în această categorie?

Întreaga premisă a ceea ce trebuie să faci este bazată pe algoritmii pe care Google îi utilizează pentru a clasifica site-urile astfel încât ele să apară pe cea mai înaltă poziție posibilă în prima pagină de rezultate. Acești algoritmi încep cu un cod HTML optimizat.

Dacă de abia ai început să îți construiești site-ul, mai bine fă-o în HTML 5 decât în HTML 3. Este mai curat și mai bine structurat. Dacă ai deja un site lansat, este recomandată angajarea unui specialist în domeniu pentru a curăța codul și a-l actualiza la cele mai recente standarde, mai ales acolo unde este necesară codarea CSS, java și, bineînțeles, flash.

Atention

Important: Evită tehnici „cheating“ cum ar fi umplutura codului cu cuvinte cheie ascunse. Algoritmii le vor detecta și îți vor reduce clasamentul.

Pasul 2 este arhitectura. Rezolvă toate erorile și link-urile incorecte, șterge conținutul duplicat și învechit, creează o structură de link-uri de înaltă calitate și construiește o hartă a site-ului. Fă tot posibilul pentru a crește viteza site-ului tău. Statistica spune că mai mult de 50% din utilizatori tind să abandoneze o resursă online dacă acesteia îi ia mai mult de 3 secunde pentru a se încărca.

În sfârșit, trebuie să te asiguri că conținutul site-ului este de cea mai înaltă calitate posibilă. Aceasta înseamnă că el trebuie să fie:

1) Proaspăt – Orice conținut mai vechi de o lună este latent, de șase luni este învechit, de un an nici măcar nu se clasifică. Chiar dacă nu există nimic nou, este mai bine să schimbi lucrurile puțin decât să le lași așa cum sunt.

2) Original și Unic – Algoritmii Google pedepsesc crud plagiatul și atribuie mai multe puncte conținutului pe care nimeni altcineva nu îl are.

3) Interesant și de autoritate – Trebuie să trezești curiozitatea vizitatorilor. Informația trebuie să fie corectă, adevărată și, mai ales, verificabilă.

Odată ce ați finisat optimizarea offsite e timpul să treci la soluționarea problemelor conectate extern de site-ul tău.

Optimizare of site cu Rangval Services

Generează încredere. Obține link-uri utile pentru a adăuga pe site-ul tău și linkuri pe resurse de încredere care vor referi site-ul tău. O structură bună de link-uri spune utilizatorilor tăi și lui Google că pot avea încredere în tine. Cu cât este mai mare clasarea acestor link-uri, cu atât va fi mai mare clasamentul site-ului tău. Optează pentru site-uri care sunt considerate lideri pe domeniul lor, deoarece ele sunt poziționate în cel mai bun mod.

Crearea unui brand e pasul care începe cu întemeierea structurii de link-uri și continuă cu elaborarea unui logo exclusiv și a unui stil unic pentru paginile site-ului astfel încât vizitatorii tăi vor dori să se întoarcă după prima lor vizită. Scopul tău este să transformi vizitatorii unici în clienți loiali care te vor menționa și îți vor aduce și mai mult trafic.

Crează-ți o reputație. Un site perfect nu mai e suficient datorită impersonalității sale. Oamenii tind să gândească mai pozitiv despre o afacere dacă ei o pot percepe ca pe o identitate. Pentru aceasta trebuie să comunici cu clienții tăi. Cel mai ușor mod de a face asta este să fii prezent pe social media.

Pentru a clarifica un pic chestiile: doar prezența nu va aduce rezultatele dorite. Trebuie să investești timpul în contactele de pe social media la fel cum îl investești în site-ul tău. O pagină veche pe Facebook sau LinkedIn nu îți va face bine. Mai ales că ultima trebuie constant actualizată ea fiind creată pe o rețea de socializare dedicată exclusiv afacerilor.

Asigură-te că poți fi găsit ușor. Utilizează instrumente dedicate pentru a-ți optimiza cuvintele cheie și a-ți selecta auditoriul. Trebuie să fii mai bun decât competitorii tăi. Pentru aceasta ar fi bine să studiezi ce cuvinte cheie folosesc ei. Devine evident cât de mult optimizarea site-ului tău se împletește cu strategiile marketing pe care le folosești, da?

Optimizarea site-urilor ține, în mare parte, de standartele existente în web-design. Totuși, datorită realității de azi, este absolut important să ai un site accesibil pentru orice dispozitiv care poate fi conectat la internet. Aceasta include și dispozitivele mobile.

Optimizarea pentru dispozitivele mobile cu Rangval Services

Sunt două căi de a face ”Mobile optimization”. Prima este utilizarea unui design web receptiv. Tehnica adaptează automat ceea ce va fi afișat conform specificațiilor dispozitivului de vizualizare. Ea utilizează rețelele fluide pentru a calcula dimensiunea în termeni relativi, imagini flexibile și interogări media CSS3 care permit site-ului să utilizeze diferite stiluri bazate pe caracteristicile dispozitivului care încarcă pagina. Dacă acești termeni nu vă sună familiar, lăsați totul în mâinile unui profesionist.

A doua este construirea unui site distinct. Acesta, fiind destinat vizionării de pe un display cu parametri speciali trebuie să aibă un design simplist, cu mesaje scurte și atrăgătoare. Un design mobile friendly implică respectarea regulii degetului – asigură-te că tot conținutul site-ului tău poate fi accesat cu ajutorul unui singur deget. Optează pentru un conținut minimalist cu imagini reprezentative în loc de text. Folosește geo-locația și, mai important decât toate, testează-ți site-ul regulat.

Toate cele de mai sus vor crea premise pentru care Google îți va clasifica mai bine resursa și pentru ca utilizatorii să se bucure de o experiență extraordinară cu tine 24/7/365. Aceasta a fost doar o scurtă instrucțiune despre ceea ce trebuie să faci. Acum este de rândul tău să investești ceva timp și efort pentru a transforma site-ul tău într-o oglindă fidelă a unei afaceri de succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *