Toți deținătorii oricărui site doresc un loc bun în algoritmul de cîutare Google. Dar, când te gândești că Google utilizează aproximativ 200 de factori de clasificare a site-urilor web și unele dintre acestea sunt dovedite, altele sunt controversate, îți este greu să înțelegi care sunt acei principali factori pe care se necesită de bazat când vine vorba de optimizarea motorului tău de căutare (SEO).
Contacteaza Rangval Services

Deci, ce este cel mai important pentru Google?

”Este conținutul” a zis Andy Lipattsev, strategist senior în căutarea calității Google. ”Și link-urile care direcționează spre site-ul tău.”
Se zicea că link-urile nu mai semnifică nimic căci e posobil de găsit altă cale pentru optimizarea SEO. E total greșit și este un sfat periculos. Echipa Rangval te sfătuie să consideri spusele lui Andrey Lipattsev.
Link-urile direcționate de pe un site pe al tău sunt numite backlink-uri. Crearea acestor link-uri poate ajuta la îmbunătățirea optimizării motorului de căutare al site-ului tău.
Astfel, dacă utilizezi în continuare tehnici de link building de tip vechi – cum ar fi depunerea automată a directoareler sau achizițiile de pachete de 10000 de link-uri pentru 10 dolari – este timpul să elaborezi o nouă strategie de creare a link-urilor actualizate. Pentru un rezultat reușit, accentuează pe următoarele strategii:

Rangval Services
1. Oaspete post
Cum aceasta funcționează? Scrii un articol care va fi postat pe o pagină la o altă persoană sau pe site-ul unei companii. Această tehnică te va putea ajuta să te asiguri cel puțin cu un backlink valabil ce direcționează spre site-ul tău.
Pentru a maximaliza valoarea acestei strategii, îți sugerăm să postezi cel mai bun conținut al tău pe bloguri bine-cunoscute și apreciate. Strategia oaspete post face legătura aceasta între site-ul tău și al altuia. În același timp, se direcționează cititorii acelui site pe al tău. Drept rezultat, ai mai multe vizualizări.

2. Crearea infograficelor
Deseori, oamenii preferă să distribuie infografice – imagini care arată date într-un grafic plăcut din punct de vedere estetic. Dacă creați un infografic atractiv, vizualizatorii îl pot distribui unul altuia; drept rezultat apar noi link-uri de fiecare dată graficul tău este amplasat pe alt site.
Pentru a determina dacă infograficul tău îndeplinește aceste criterii, întreabă-te: ”Ai arăta acesta unui prieten?” Dacă nu ești sigur, trebuie să modifici informația pînă la un rezultat de succes.

3. Link building prin e-mail
În acest an, dezvoltarea link-urilor în conținut va fi oparte esențială al procesului de creare al link-urilor. Spre exemplu, dacă ai un restaurant și descoperi un site ce arată o listă cu toate bussiness-urile din zona ta, contactezi deținătorul prin e-mail să adauge în listă restaurantul tău și să soliciți ca link-ul spre business-ul tău să genereze noi link-uri de valoare.

4. Crearea unui conținut viral
Te-ai fi putut surprinde că una din cele mai eficiente tehnici de link building nu implică nici un tip de mobilizare. Crearea conținutului viral se referă la procesul de publicare a conținutului extrem de valoros care poate fi ușor distribuit în rețele de socializare cu link-uri. Dacă ceezi un conținut memorabil, oamenii l-ar distribui mai departe, astfel oferindu-ți un flux de backlink-uri fără să faci ceva. Deseori, informația din postare trebuie să surprindă cititorul sau să-l amuze.

5. Analizarea link-urilor concurenților
Examinarea profilelor de link-uri ale concurenților tăi e posibilă cu ajutorul SEO Majestic și Open Site Explorer de la SEOmoz. Ambele îți permit să vizualizezi site-urile care se leagă de site-urile concurenților tăi. Acest lucru îți oferă o mulțime de idei de surse potențiale care ar trebuie să direcționeze spre site-ul tău.
Nu uita să accentuezi pe generarea link-urilor de valoare care vor apărea cât de natural posibil motoarelor de căutare.

Pentru mai multe detalii despre îmbunătățirea site-ului tău, contactează-ne și echipa Rangval te va ajuta în timp scurt!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *