Dacă vă regăsiți citind acest articol, atunci probabil că ați lansat un site în urmă cu ceva timp, fără îndoială cu nerăbdare și motivație. Cu toate acestea, dintr-un motiv sau altul, v-ați abandonat site-ul și l-ați lăsat să moară în timp. Indiferent dacă ați fost ocupat având grijă de copii, ați mers în călătorii de afaceri, ați lucrat ore lungi sau pur și simplu pentru că v-ați descurajat și ați renunțat, suntem siguri că sunteți destul de bun în ceea ce faceți. Cu toate acestea, trebuie să depuneți mai mult efort în această aventură online.

Ei bine, avem noutăți pentru tine! Încă aveți șansa de a face praf acel site care a rămas inactiv, așteptând să-i acordați o parte din timp pentru ca inima sî-i înceapă să bată din nou.

Internetul este literalmente inundat de site-uri web inactive. Unele dispar în întregime, în timp ce altele ajung ca domenii parcate. Am adunat o listă de lucruri de făcut pentru a revigora site-ul dvs. abandonat.

Efectuați un audit complet

Acesta este în mod implicit primul lucru de făcut pentru a determina starea website-ului dvs. În funcție de durata inactivității site-ului, este posibil să vă confruntați cu situații diferite. S-ar putea ca conținutul dvs. să sufere unele puncte de penalizare sau ca nișa pe care ați abandonat-o să se confrunte acum cu o concurență dură. Să discutăm ce puteți face:

  1. Proiectarea și marcarea site-ului dvs. web:
  • Cât de bine este proiectat site-ul dvs.?
  • Imaginile dvs. par depășite? Schimbați-le și adăugați altele mai luminoase și mai noi.
  • Este lent, este codat corect sau folosiți în continuare tehnologii învechite?
  • Site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile? Asigurați-vă că funcționează pe toate dispozitivele.
  • Aspectul actual de branding este în concordanță cu publicul vizat?

Dacă răspunsurile la întrebările de mai sus sunt negative, efectuați modificările corespunzătoare și aranjați-vă bugetul pentru a fi complet actualizat cu cea mai recentă tehnologie.

  1. Managementul conținutului și Comunitatea:
  • Conținutul dvs. arată incoerent? Asigurați-vă că este foarte ușor de citit și de înțeles ,pentru a capta atenția vizitatorului.
  • Conținutul are backlinks de calitate? Sunt meta-titlurile și descrierile corecte?
  • Cât de des postezi pe blogul / site-ul tău web? Dacă este mai puțin de două ori pe săptămână, atunci ar trebui să știți că nu este suficient. Ar trebui să publicați ceva de cel puțin 3 ori pe săptămână pentru a avea succes.
  • Câte vizite primiți pe zi? Care este activitatea de pe site-ul dvs. web? Dacă sunt scăzute, atunci știi deja ce să faci! Trebuie să-ți construiești comunitatea. Există multe modalități de a face acest lucru. Puteți partaja conținutul dvs. pe rețelele de socializare, puteți organiza unele evenimente, puteți face e-mail marketing, enumerând doar câteva soluții.
  1. Search Engine Optimization (SEO):

  • Chiar și un website activ are nevoie de optimizare constantă. Imaginați-vă al vostru care de ceva vreme nu mai este activ! Începeți cu cuvintele cheie și expresiile cheie. Acestea vor fi necesare pentru clasarea paginilor.
  • De asemenea, va trebui să indexați linkurile pentru a accelera procesul care permite tuturor paginilor să apară mai rapid în căutările Google.
  • Știm că s-ar putea să vă pierdeți la un moment dat aici. Vă sfătuim cu tărie să angajați o firmă SEO profesională pentru a vă ajuta să vă optimizați site-ul.

De asemenea, nu uitați să verificați integritatea website-ului dvs., deoarece ar putea exista șansa ca fișierele dvs. să fi fost compromise de către hackeri în timpul absenței dvs. Asigurați-vă că verificați și acest lucru și veți fi gata pentru un nou început. Veți vedea site-ul dvs. din nou la viață în cel mai scurt timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *