Cum să-ți optimizezi traficul Google? 10 lucruri pe care le poți face rapid!

Crearea unui site de afaceri este de a atrage clienții și a-i converti. Nu este suficient să creezi pur și simplu un site. Trebuie să iai măsuri pentru a te asigura că toți clienții potențiali au acces la site. Iar cel mai bun mod de a face acest lucru este să configurezi site-ul tău astfel încât motoarele de căutare precum Google să-ți prezinte afacerea în top-ul rezultatelor de căutare. Reține că este foarte rar pentru o persoană care caută un anumit produs să acceseze mai mult de 10 rezultate în lista motorului de căutare.

crește-ți traficul Google în 10 pași

Iată câteva sfaturi rapide pentru a te ajuta să-ți otimizezi traficul Google:

1) Cuvinte cheie: A și Ω.
Pentru a te distinge de ceilalți de pe piață , trebuie să utilizezi cuvintele cheie corecte. Aceasta este piatra de temelie a clasamentului SEO. Pentru a-ți ușura viața, gândește-te la frazele pe care le-ai folosi pentru a căuta ceva similar.

2) Conținut: Calitatea este esențială.
Ceea ce Google publică de fapt este titlul și descrierile meta. Acestea trebuie să fie atrăgătoare și relevante pentru restul conținutului, să nu mai vorbim de user friendly. Este, desigur, obligatoriu să incluzi orice informație, cum ar fi locația companiei, numerele de telefon și fax, adresa de e-mail, chiar și sitemap-urile geografice încorporate, pe care oamenii le pot utiliza pentru a vă contacta.

3) Menține coerența.
Textul detaliilor de afacere trebuie să fie exact la fel peste tot. Site-uri, profiluri sociale și directoare locale. Algoritmii de clasificare iau o imagine sumară a afacerilor și a listelor în general, care au diferite informații încărcate în diferite surse.

4) Google Local este o necesitate.

Local Google+
Pentru a obține cu ușurință legătura cu potențialii clienți și pentru a te asigura expunerea maximă, trebuie să utilizezi paginile Local Google+ 

5) Nu uita de listele locale.
Motoarele de căutare numără citările. De fiecare dată când introduci datele de contact într-un director local și/sau pe o pagină de revizuire, se adaugă o citare la număr. Cu cât este mai mare numărul, cu atât este mai mare clasamentul afacerei tale.

6) Rețelele de socializare.

rețele de socializare

Am spus deja că trebuie să utilizezi formularea exactă a profilurilor tale de social media. Dar este și mai importantă actualizarea acestor profiluri și conturi. Este mult mai probabil ca utilizatorii să te găsească pe Facebook decât pe Google.

7) Recenzii.
Înainte de a decide asupra vizitei și, eventual, a conversiei, oamenii vor să citească ceea ce au experimentat alți oameni cu afacerea ta. Cereți recenzii de la clienț și nu le falsificați.

8) Toate link-urile trebuie să fie active.
De asemenea, clasamentele numără link-urile pe care le ai pe site. Link-urile incorecte nu numai că împiedică vizitatorilor să acceseze un anumut link, ci indică și unui motor de căutare că pagina este neglijată.

9) Micile trucuri cu URL.
Adresele URL foarte lungi nu fac niciun efect pentru vizibilitatea de căutare. Păstrează-le curate, nu folosi șiruri de numere (motoarele de căutare devin confuze) și adăugă cuvântul cheie la adresa URL.

10) Descrieri și legende ALT.
Imaginile și fișierele media atrag căutările atât timp cât un cuvânt cheie este inclus în descriere sau în legendă.

Sfaturile menționate mai sus pot fi implementate destul de repede. Totuși, acesta este doar începutul. De asemenea, ar trebui puse în aplicare și alte măsuri, care vor lua mult mai mult timp.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *