Crearea unui content “unic” este cea mai importantă problemă atât pentru autori, cât și pentru toți cei care lucrează pe o piață online. Există o mulțime de scriitori acolo și crearea de idei originale devine o competiție simplă, deoarece factorul cheie al succesului este prezentarea unui pachet pe care concurenții nu îl au.

Desigur, nu se poate evita faptul că vor exista unele asemănări cu subiectele, dar a fi unic înseamnă că abordarea Dvs. asupra aceluiași subiect este diferită și independentă de ceea ce ulizatorul va vedea pe alte site-uri din industria similară. Trebuie să fie captivant, simplu și luminant. Iată câteva sfaturi de urmat:

Regula de aur: „Dulce și simplu”:

Cu excepția cazului în care aveți oameni ca Verne, Dostoievski sau Twain care scriu texte pentru Dvs. (adică scriitori care pot ține cititorul intrigat de la prima literă) textele lungi sunt plictisitoare, oricât de bine ar fi sunt prezentate. Utilizatorii își pierd interesul pentru pagină și, în consecință, pentru ceea ce oferiți. Mai mult, cu cât textul este mai lung, cu atât este mai greu să îl păstrezi coerent și în cadrul subiectului.
Păstrați-vă întotdeauna conținutul cât mai scurt posibil, la obiect și respectând sintaxa și gramatica corespunzătoare (anteturi, sub-anteturi, propoziții complete, paragrafe adecvate etc.). Rețineți că aspectele de text corecte vă acordă puncte pentru SEO.

Brainstorm:

Scrierea contentului depinde în mare parte de precizia de fapt și de brainstorming. Oricine poate face cercetarea pentru subiectul pe care doriți să îl abordați. Prin urmare, generarea de idei noi și originale este cel mai crucial pas. A fi deschis la minte și a-ți extinde punctul de vedere sunt activele pe care trebuie să le folosești atunci când faci brainstorming. Mai presus de orice: Ai încredere în ideile tale!

Păstrați-vă contentul în ordine:
Aceasta este de fapt o rețetă din trei componente:

  • Planificare

Să presupunem că aveți o idee în minte. Mai întâi trebuie să-l notați și apoi să căutați elementele necesare pentru ca acesta să fie realizat. Adăugați aceste elemente în carnețele și apoi permiteți autorului să extindă fiecare punct.

  • Conturare

După planificare, trebuie să lucrați cu scriitorul, pentru a produce un schelet al textului. Acesta se numește contur. Vă oferă ceea de ce aveți nevoie pentru a menține conținutul simplu și eficient. Cel mai decisiv avantaj aici este să rețineți că există un interval de timp limitat pentru ca să atrageți atenția publicului.

  • Prezentare

O introducere explică ideea principală a contentului. Deci, trebuie să conțină cuvinte cheie legate de conținut. La fel ca pentru tot contentul, se aplică aceeași regulă: păstrați-l simplu și eficient. Iată câteva sfaturi despre cum să faceți acest lucru:

  1. Enunțați ideea principală
  2. Puneți întrebări
  3. Oferiți gânduri personale cu privire la subiect

Nu uitați cui vă adresați:

Fiecare conținut ar trebui să fie pregătit pentru a se adresa unei anumite părți din din spectatori. În limbajul de construcție web, acest lucru este numit „public țintă”. Indiferent de metoda de prezentare (video, audio, text, alte suporturi media), trebuie să definiți:

  1. Cui doriți să vă adresați
  2. Care sunt nevoile lor
  3. La ce se așteaptă

Răspunsurile corecte la întrebările de mai sus vor oferi inspirație pentru scriitorul Dvs.

Includeți media:

Când Tolstoi a scris „Război și pace” sau „Anna Karenina”, toți oamenii au văzut unde erau coli albe de hârtie cu cerneală. Și totuși acele prezentări simple au fost denumite „capodopere”. Imaginați-vă doar care ar fi efectul acelor aceleași piese, dacă ar exista imagini sau alte materiale media incluse în pachet, pe care le veți folosi pentru a vă atrage publicul. Era digitală vă oferă șansa de a crea exact asta: o capodoperă care combină text, video și sunet. Din nou, mass-media contează foarte mult în SEO.

Concluzie

Vrei să ieși în evidență printre concurență? Vrei ca publicul tău să fie atât de captivat de contentul Dvs. așa cum am menționat mai sus? Răspunsul este simplu: creați content unic și prezentați-l corect. Asta e.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *