Republică conținutul vechi al blogului tău

De multe ori, petreci ore în șir creând un conținut adecvat, însă nu primești rezultatul mult dorit. Aceasta se referă și la blogul tău. Nimic nu se face rapid și ușor, este nevoie de timp. Pentru majoritatea businessurilor, o mare parte din conținutul blogurilor lor nu generează trafic continuu de la Google.

Se consideră că 20% din articol va genera 80% din trafic. Astfel, cel mai important este să identifici cel mai bun conținut. Atrage o deosebită atenție articolelor publicate ceva timp în urmă, controlând în Google Analytics și identificând conținutul care generează cel mai mare trafic.

Dacă conținutul tău nu mai este actual, atunci nu-i mai oferi cititorului informație calitativă și actualizată. Pentru a-i direcționa la un conținut relevant, trebuie să-l republici.

Ce înțelegem prin republicare?

Aceasta înseamnă actualizarea conținutului tău existent și schimbarea datei de publicare în una mai curentă. Drept rezultat, este o postare nouă. Totuși, este important de menționat că nu trebuie de schimbat URL-ul articolului. Dacă îl schimbi, e precum ai scris un articol nou și nu vei beneficia de această republicare.

Optimizarea postărilor pe blog pentru o vizibilitate mai mare te asigură să culegi roadele din lucrul precedent. Actualizarea acestor postări vechi conform observațiilor noi ajută la ridicarea traficului. Google afișează conținutul actual în SERP-ul său având scopul de a ajuta utilizatorii să determine actualitatea acestuia. Astfel, data modificată va fi preluată de Google și afișată în SERP. Astfel, postarea de pe blogul tău va primi valoarea CTR mai mare în SERP.

Odată cu timpul, conținutul care a fost corect scris, actual, nu mai devine relevant. Dacă ai fost blogger pentru un timp, desigur vei găsi conținuturi vechi. Nu toți care îți urmăresc acum blogul știu ce ai scris cu un an în urmă. Și dacă ar fi știut, nu ar fi citit fiecare articol în parte. Prin actualizarea acestuia, poți readuce la viață blogul tău și crește rezultatele pe care le vei realiza.

În continuare vă  prezentăm 5 motive de a republica conținutul unui blog:

  1. Conținutul tău nu se plasează pe prima pagină în motoare de căutare

Mai mult de 91% de oameni nu caută decât pe prima pagină în rezultatele plasate de motorul de căutare. Imaginează-ți că ești pe primul loc dar pe pagina a doua, cât trafic ai pierdut? Sigur că nu ai dori una ca aceasta, astfel, trebuie să investești timp și efort blogului tău prin revizuirea, actualizarea și republicarea conținutului. Vei avea șansa de a te ridica pe prima pagină în rezultatele motoarelor de căutare. Însă, dacă nu-l prelucrezi, vei fi plasat pe ultimele locuri datorită conținutului actual și relevant publicat de altcineva.

  1. Conținutul tău vechi primește trafic de la Google, însă este inactual

Atunci când cineva-ți găsește articolul în Google, își va strica impresia asupra ta și businessului tău dacă conținutul nu e valabil. Nimeni nu dorește un astfel de trafic, așadar, conținutul necesită unele modificări minore și de a-l promova în mod adecvat.

  1. Perspective noi

Odată ce modifici conținutul prostărilor tale vechi, îți vin alte idei, opinii. Nu ezita și aplică-le în postările vechi. Desigur, multe lucruri dispar și apar altele în loc și un blogger trebuie să țină cont de aceasta.

  1. Greșeli în conținutul blogului

Chiar dacă ai verificat articolele înainte de a le publica, oricum sunt șanse de greșeli de tipar. Posibil sunt și greșeli gramaticale în postările vechi. Poate nu ai folosit în mod corespunzător etichetele de formatare, sau ai inclus clișee și fraze nedorite în text. Astfel, este necesar să verifici manual postul republicat! Ajută 100%.

  1. Backlink-uri noi

Scopul nu este de a actualiza blogul pentru a fi pur și simplu actualizat așteptând un clasament mai mare în motoarele de căutare. Nu, trebuie să ai ca scop actualizarea acestuia în așa mod ca să reînnoiești linkurile, să beneficiezi de cititori, să-i faci să-ți viziteze blogul mai des prin articole originale și să-i implici prin comentarii.

Creează regulat conținuturi noi și nu uita să modifici pe cele vechi. Dacă dorești să actualizezi un link, ia în considerație întregul text ce se învârte în jurul linkului. Linkurile de pe paginile mai noi valorează mai mult decât cele vechi. Lucrează pentru a-ți crește numărul de vizitatori satisfăcînd așteptările lor. Fii original, relevant și cel mai important – util!

Pentru mai multe postări similare, vă invităm să ne urmăriți. Dacă aveți întrebări, nu ezitați și contactați-ne.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *