Cum să obții insigna Partner Google?

Din moment ce compania devine membră a programului “Google Partners”, poate dobîndi statutul de Google Partner. Statutul de Partner demonstrează că aveți competențe “AdWords”, achitați programul pentru anunțuri Google, ați obținut o creștere a venitului pentru companie și v-ați crescut baza de clienți. Statutul de Partner îi asigură companiei tale acces la un număr de beneficii, cum ar fi insigna “Google Partner” care poate fi afișată pe propriul site și în materialele publicitare.

Contactează

Care sint avantajele?

• Există 2 tipuri de insigne Google Partner: insigna Google Partner și insigna Google Partner Premium acestea vă permit afișarea insignei dobândite pe propriul site.
• Obțineți specializări pentru a scoate în evidență experiența companiei într-un domeniu.
• Obțineți afișarea profilului companiei pe site-ul Google Partner Search.
• Obțineți invitații la evenimente Google și acces la diferite niveluri de instruire și asistență.

Cerințele pentru obținerea unei insigne!

Atât insigna Partner, cât și insigna Partner Premium demonstrează că o companie este recunoscută de către Google drept Google Partner. Cu toate aceste, pentru a recunoaște companiile de top, care cheltuiesc sume mai mari și îndeplinesc condiții suplimentare de certificare și performanță, Google oferă insigna Partner Premium.
Profilul companiei
În cazul în care creați și finalizați un profil, puteți să vă adăugați compania în “Partners”. Profilurile includ informații de bază, cum ar fi numele companiei, site-ul, informațiile de contact, descrierea și serviciile oferite. Finalizarea profilului de companie reprezintă primul pas pentru a obține statutul de Partner. Este impostant să creați atât un profil individual, cât și un profil de companie pentru companie. Pentru a crea un profil de companie este necesar un site și un cont de manager AdWords.
Certificarea
Ca să îndepliniți cerința de certificare, cel puțin unul dintre membrii afiliați ai companiei trebuie să obțină certificarea AdWords. Pentru insigna Partner Premium, cel puțin 2 membri trebuie să obțină certificarea AdWords. Pentru a obține certificarea AdWords, trebuie promovat Examenul de noțiuni fundamentale AdWords și unul dintre celelalte examene publicitare: publicitatea în rețeaua de căutare; publicitatea în rețeaua de display; publicitatea pe mobil; publicitatea video; publicitatea în achiziții Google.
Cheltuielile
Partners evaluează contul de manager AdWords asociat profilului companiei pentru a stabili dacă se îndeplinește cerința privind cheltuielile. De obicei contul de manager AdWords trebuie să aibă o vechime de minimum 90 de zile și activitatea cheltuielilor este în cel puțin 60 din ultimele 90 de zile. Cheltuieli totale pentru anunțuri Google de minimum 10.000 USD pentru 90 de zile calendaristice.
Diferențe privind cheltuielile
Important! Cheltuielile din AdWords pot fi diferite de cele care apar în contul Partners. Dacă comparați cheltuielile, consultați contul de manager AdWords asociat profilului companiei. În Partners, cheltuielile sunt cuantificate începând din ziua în care un cont AdWords este adăugat în contul de manager al companiei. Prin urmare, nu veți vedea cheltuielile care au avut loc înainte de conectarea conturilor.
Performanțele companiei
Partners evaluează contul de manager AdWords asociat profilului companiei pentru a stabili dacă se îndeplinește cerința privind performanțele. Iată diferitele criterii analizate de Partners pentru a stabili dacă este îndeplinită cerința:
• creșterea veniturilor clienților
• păstrarea clienților
• creșterea generală a veniturilor
• creșterea numărului de advertiseri

Pentru a analiza performanțele generale ale companiei, Partners evaluează conturile de client conectate contului de manager într-un interval de 18 luni. Partners necesită cel puțin 12 luni de cheltuieli ale contului de manager. Dacă un cont de client este conectat sau deconectat în acest interval de 18 luni, se va lua în calcul doar cheltuielile care au avut loc atunci când contul a fost conectat.

Image source: www.youtube.com/user/GoogleEngage; marketingland.com/google-partner-badges-specializations-182610
Text source: support.google.com/partners/answer/3126965?hl=ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *