Content Management Atunci când vorbim despre dezvoltarea unui website, proprietarii acordă cea mai mare atenție modului în care acesta este usor în utilizare, așadar, proiectarea și dezvoltarea, sînt cele mai importante. Conținutul publicat pe site-ul tău are o importanță deosebită. Pentru ca succesul conținutului să fie evident, viteza cu care site-ul tău se încarcă este decisivă. Fă-ti o strategie de marketing a conținutului, creează conținut nou la intervale regulate, ai grijă să fie unul util și relevant pentru specificul afacerii tale.

Se știe foarte bine că conținutul este regele și se păstreaza în top datorită cuvintelor cheie. Conținutul publicat trebuie să fie calitativ și actualizat/postat în mod regulat. Imaginează-ți că ești cineva care caută site-ul sau produsul tău. Pune-te în situația lor. După ce iți imaginezi acest lucru, încearcă să folosești anumite cuvinte cheie pe care oamenii le-ar putea folosi pentru a căuta produsul tău specific site-ului. Acest lucru te va ajuta la creșterea optimizării în motoarele de căutare.
Alegerea expertă a cuvintelor cheie potrivite te ajută să fii poziționat cît mai sus, bineințeles, nu intr-o zi, dar intr-o perioadă mai îndelungată de timp.

❗Obiectivele conținutului:

  • stabilirea contactului cu vizitatorul
  • îndeplinirea obiectivului pentru care pagina a fost creata

Se știe că odată ce vizitatorul este pe pagina ta web, ai cîteva secunde pentru al convinge să rămană pe pagină. Iată de ce este important cum formatezi conținutul și cît de ușor pentru citire îl faci pentru vizitatorul tău.

✔Este conținutul tău actualizat?

✎Ștergeți sau actualizați cît de curînd posibil informația veche

✔Cît de nou este conținutul tău?
✎Verifică în întregime siteul, atrage atenția la corectitudine și acordă prioritate informației importante!

✔Toate linkurile sînt funcționabile?
✎ Corectează link-urile, verifică redirecționarea corectă a acestora, asigură o redirecționare către site-uri de valoare.

Continut SEO

Este extrem de important să creezi o pagină de FAQ (întrebări frecvente) pentru site-ul tău și promovează-ți site-ul prin toate canalele de marketing disponibile: Rețele de Socializare (Facebook,Twitter, Linkedin etc), Newsletter, email marketing, AdWords și altele.

Un factor extrem de important este și actualizarea conținutului în conformitate cu țara din care vine vizitatorul, vîrsta, genul, interesele și preferințele acestuia. Conținul siteului tău trebuie să corespundă acestor criterii, în combinație cu tipul de produs pe care dorești săl promovezi pe siteul tău.

Orice produs îndeplineşte o funcţie de bază, care reflectă motivaţia cumpărării lui de către consumator, funcţie ce oferă avantajul esenţial în raport cu satisfacerea nevoilor consumatorului. Conținutul perfect trebuie să atragă clienții de orice categorie de virstă și interese.

Managerul unui website trebuie să monitorizeze țara din care are cei mai mulți vizitatori, pentru a putea adapta siteul în limba acestora, sau pentru a pune accentul pe traducerea siteului conform vizitatorilor.

Echipa Rangval îți poate oferi consultații pentru cele mai bune idei și organizare a conținutului de pe pagina ta. De asemenea, dacă ai întrebări, le așeptăm cu interes aici, lasând un comentariu sau prin email la contact@rangval.md


 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *