cuvinte cheie

Un cuvânt cheie este un cuvânt sau o frază care are ca subiect ceva semnificativ. Cautătorii folosesc cuvinte-cheie ca modalitate de a identifica și verbaliza problema sau subiectul căutării lor.
Marile companii creează un conținut în jurul subiectelor/temelor relevante pentru afacerea lor, care îi ajută să fie în top la Google și să scrie mereu un conținut pe care oricare utilizator îl caută.

De ce ai nevoie de cuvinte cheie?

  • Cuvintele cheie sunt fundamentul conținutului site-ului;
  • Cuvintele cheie ajută vizitatorii și potențialii clienți să înțeleagă scopul paginii tale;
  • Cuvintele cheie ajută ca motoarele de căutare (google, yandex, bing etc) să înțeleagă scopul paginii tale;

Noi vom discuta mai mult despre importanța și folosirea cuvintelor cheie în optimizarea SEO.
Au trecut mai mult de 15 ani deja, decând cuvintele cheie erau unicul mod de indexare a motoarelor de căutare. Nu mai este vorba doar de adăugarea cuvintelor cheie peste tot site-ul tău. Motoarele de căutare au devenit mult mai inteligente deja. Google și Bing folosesc sute de semnale pentru a descifra și evalua relevanța site-urilor. Cu toate acestea cuvintele cheie încă stau la baza modului în care motoarele de căutare percep site-ul dumneavoastră.
keyword
Folosirea cuvintelor cheie pe site-ul dvs. nu este neapărat un mod de a păcăli motoarele de căutare (Google) în favoarea voastră.
Este vorba despre potrivirea limbii de pe site-ul dvs. cu limba pe care clienții voștri o folosesc atunci când vă caută.
Este vorba despre potrivirea limbii de pe site-ul dvs. cu limba pe care clienții voștri o folosesc atunci când vă caută. Cuvintele cheie sunt pur și simplu modalitatea prin care oamenii vă caută pentru produsul sau serviciul oferit. Scopul dvs final este de a ajuta clientul să găsească ceea ce caută.

Google este doar un intermediar dintre dvs și client. Scopul SEO și utilizării eficiente a cuvintelor cheie este de a ajuta Google să înțeleagă site-ul dvs. Cu toate acestea, trebuie să țineți cont de faptul că Google nu este ușor de indus în eroare. Google va prinde orice tentativă de a induce în eroare sau de a manipula.
Motoarele de căutare doresc să servească rezultate relevante cu conținut unic pentru clienții lor. Scopul site-ului dvs. este de a furniza paginile pe care Google vrea să le servească drept rezultat relevant căutărilor clienților.

  • Google va servi pagini individuale în rezultatele căutărilor – ceea ce înseamnă că ăn cele din urmă trebuie să optimizezi paginile individual. Site-ul dvs. va fi optimizat prin optimizarea paginilor individuale.
  • În loc să vă gândiți la cuvinte cheie individuale, ar fi bine să alegeți teme de cuvinte cheie. O singură pagină va fi despre un anumit subiect, care poate fi apoi descris cu mai multe cuvinte-cheie. Atunci când aveți mai multe pagini cu subiecte specifice, iar toate acestea sunt optimizate pentru o temă de cuvinte cheie, atunci site-ul dvs. ca un întreg va fi relevant pentru nu doar un singur cuvânt cheie, ci o gamă completă de cuvinte cheie.
  • Toate cuvintele cheie lucrează împreună pentru a spune povestea completă a site-ului dvs. Despre ce e vorba? În ce măsură este relevant? Doriți să utilizați o singură temă pentru cuvintele cheie pe fiecare pagină pentru a ajuta Google să înțeleagă exact despre ce este fiecare pagină și cum este ea legată de întrugul conținut al site-ului dvs.

Păstrați acest concept în minte în timp ce încercați să potriviți cuvintele cheie pe site-ul dvs.
Cu alte cuvinte, trebuie să știți cum oamenii caută produsele, informația sau serviciile pe care le oferiți, pentru a face mai ușor pentru ei să le găsească, în caz contrar ei vor ateriza pe una dintre multe alte pagini din rezultatele oferite de către Google. Punerea în aplicare a cuvinte cheie + optimizarea SEO va ajuta ca site-ul dvs să fie evaluat mai sus decât competitorii dvs propriu-ziși. Echipa Rangval vă va ajuta cu mai multe sfaturi, doar contactați-ne aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *