Pași de optimizare a imaginilor pentru SEO

Optimizarea imaginilor pentru SEOSunt anumiți pași de bază pentru a optimiza imaginile pentru orice campanie SEO. Îndată ce motoarele de căutare devin din ce în ce mai inteligente, procedura de obținere a unui clasament de căutare semnificativ devine tot mai complex. Acum se ia în considerare nu doar conținutul de înaltă calitate pentru a ajunge în top-ul  clasamentului motorului de căutare, ci și mulți factori. Unul din cei mai importanți este optimizarea imaginii. Relevanța imaginii este crucială pentru SEO. O imagine de tren pe o pagină ce descrie Ferrari vă va scade numărul de vizitatori. Acest lucru pare simplu, dar sunt cazuri când nu atrageți atenția și o dați în bară.

Alegerea corectă a imaginii

Acordă mereu prioritare de a adăuga imagini proprii și originale. Imaginea trebuie să corespundă articolului dvs. Imaginea trebuie să reprezinte subiectul postării sau pagini web  sau să reprezinte o anumită importanță pentru articolul dvs. Motivul ascuns este că o imagine înconjurată de text interconectat se clasează mai sus în motoarele de căutare.

Pregătirea imagini pentru a fi utilizată în articolul dvs

optimizarea seoOdată ce găsiți o imagine potrivită conținutului dvs, fie că e o diagramă, o ilustrație sau pur și simplu o fotografie, este necesar de a o optimiza conform cuvintelor cheie sau conțunutului pe site. Aceasta implică mai multe lucruri care trebuie luate în considerare.

Alegerea corectă a denumirii imaginii

Imaginea SEO începe cu alegerea corectă a denumirii acesteia. Google nu poate citi imaginile, el poate doar citi textul și astfel încarcă imaginle pe care le citește textul asociat acesteia pornind de la numele fișierului imaginii. Spre exemplu: dacă pe imaginea dvs reprezintă un motan iar pe fundal este Turnul Eiffel, denumirea nu ar trebui să fie ”IMG-0079943.jpg”, însă ”motan-la-turnul-eiffel.jpg”. Cuvântul cheie ar fi ”motan la Turnul Eiffel” deoarece este subiectul principal al fotografiei și de aceea ar trebui adăugat la inceputul denumirii fișierului.

Ajustarea imaginii pentru SEO

Chiar dacă adăugați o imagine de mărime mare și o afișați în articol de mărime mică, precum încărcați una cu dimensiunile de 1500×500 pixeli iar o afișați cu dimensiunile de 150×50 pixeli, imaginea influențează la încărcarea a unei pagini web și însăși a imaginii. Astfel, imaginile trebuie ajustate la dimensiunea pe care doriți să fie afișată.

Folosirea alt text și title text

Alt text este textul descriptiv al unei imagini care este afișată atunci când imaginea, din anumite motive, nu poate fi afișată vizitatorului. În situațiile în care imaginea nu este afișată cititorului, poate pentru că imaginile au fost dezactivate în browser-ul lui, atunci textul alternativ asigură ajutorul în păstrarea infomațiilor sau funcționalității paginii web. Asigurați-vă că adăugați alt texte care includ cuvinte cheie pentru SEO și, de asemenea, descriu imaginea.

Adăugarea alt text și title text

Alt tag-ul și title tag-ul se adaugă la tag-ul în codul sursă HTML al site-ului web.

Dacă sunteți interesați de mai multe articole de optimizare SEO, atunci urmăriți postările echipei Rangval și nu ezitați să lăsați un comentariu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *