Pagina de destinație (numită în Engleză “Landing page”) este pagina unde îți poți redirecționa clienții după ce accesează un link spre un obiectiv clar deoarece acest tip de pagină nu distrage atenția fiind independentă de website-ul tău.

Scopul paginii de destinație este să promoveze obiectivele tale in ceea ce privește marketing-ul și vînzările.

De exemplu:

  • Direcționează vizitatorii spre produsele tale online pentru a le cumpăra
  • Direcționează vizitatorii să se înregistreze pentru a primi buletine de  informare sau pentru a completa o formă de înregistrare

Pagina de destinație este locul unde poți plasa anunțuri online și link-uri marketing care conduc potențialii clienți spre aceste anunțuri. Aceste pagini sunt opimizate pentru convertire, iar convertirile cu o rată înaltă denunță mai multe înregistrări și vânzări – ceea ce are o deosebită importanță pentru afacerea ta.

Deci, cu cât mai multe pagini de destinație – cu atât rezulatele vor fi mai bune. Dar aceste pagini nu pot exista de sinestătător, ele fac parte dintr-un sistem.

Cum funcționează paginile de destinație?

Fiecare pagină de destinație este o componenta unică a unei secvențe de pagini mai mari, unde vizitorul poate vedea Call To Action (CTA) sau mesajul (de pe site-ul tau, email sau reclamă) care sunt motivele acestei vizite.

Aici, informația este afișată conform aceluiași CTA care a dat naștere interesului inițial, și permite câteva căi de schimb de informație privitor la ofertă. Sfârșitul secvenței este o simplă pagină de mulțumire, care îi informează pe vizitatori că tu ai primit informația lor și îi atenționează de unde sau când să aștepte oferta.

Beneficiile paginii de destinație

Pagina de destinație oferă posibilitatea de a crește valoarea unui specific conținut, ceea ce ajută de asemenea la creșterea performanței SEO.

Performanța Pay Per Click (PPC) deasemenea poate fi îmbunătățită deoarece ai posibilitatea să combini reușit valoarea reclamei și mesajul direct cu ceea ce vizitatorii văd pe pagina ta.
Paginile orientate spre vânzări își pot lărgi conceptul, folosind arta povestirii, imagini sau video-uri care pot arăta produsul sau serviciul în uz.

Nu în ultimul rând am vrea să menționăm că paginile de destinație îți oferă posibilitatea de a experimenta pentru a vedea ce funcționează mai bine pentru audiența ta. Sau poți experimenta produse test sau căi de a poziționa serviciile tale anterior celor concurente.

Punctul forte al acestui tip de experimentare este că ți se permite să testezi la o scară joasă, descoperind ce funcționează sau nu, și apoi aduce acele modificari pentru tot restul website-ului.
Google oferă prin Website Optimizer opțiunea de a vedea si testa diferite pagini de destinație, iar prin Google Analytics puteți vedea mai multe detalii despre traficul de pe aceste pagini.

Dacă nu esti sigur că pagina ta de destinație îți va aduce rezulatetele multașteptate echipa Rangval este alături pentru ați acorda asistența necesară.
De asemenea ne poți urmări pe pagina noastră oficială Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *