Adaugă-și trafic împreună cu echipa Rangval

Companiile uită adesea de importanța unui bun serviciu pentru clienți și îl deprioritează, pentru a reduce cheltuielile. Cu toate acestea, este unul dintre cele mai importante elemente pentru dezvoltarea unei afaceri. În zilele noastre, consumatorii sunt foarte volatili dacă nu sunt mulțumiți și vor merge direct la un concurent dacă oferă o experiență mai bună pentru clienți.

În toate clasele de administrare a afacerilor se învață că centrul strategiei oricărei afaceri este clientul. Acestea sunt motivul pentru care sunt și principala sursă de venit, prin urmare, satisfacția lor ar trebui să fie punctul central al fiecărui departament și al fiecărei etape a călătoriei lor prin serviciile oferite. Acțiunea va permite unei companii să-și construiască loialitatea pe termen lung și, prin extensie, durabilitatea.

Iată câteva sfaturi pe care le puteți urma pentru a pune la punct un serviciu de calitate pentru clienți pentru afacerea dvs.

1- Stabiliți un sistem în care clientul este obiectivul principal

Pentru a implementa cu succes un serviciu de calitate pentru clienți, nu există de fapt niciun secret: trebuie să vă puneți clientul în centrul afacerii și în tot ceea ce faceți. Acesta este motivul pentru care Jeff Bezos, CEO Amazon, a declarat: „Dacă ne putem menține concurenții concentrați asupra noastră în timp ce rămânem concentrați asupra clientului, cu siguranță, vom fi mereu în față”

Oferiți clienților dvs. cea mai bună experiență posibilă, după orice interacțiune (vânzări, după vânzare, rezolvarea problemelor). Nu vă concentrați pe vânzarea produselor sau serviciilor. Accentul ar trebui pus pe client și problemele acestuia și pe modul în care îl puteți ajuta să le rezolvați. Acest lucru implică faptul că de fiecare dată când luați o decizie, trebuie să luați în considerare consecințele pentru clienții dvs.

Această strategie vă va permite de fapt să:

  1. a) păstrați clienții pe termen lung
  2. b) să deveniți o valoare pentru ei
  3. c) arătați avantajele față de concurenți

2- Aveți o echipă care cunoaște compania și valorile acesteia suficient de bine pentru a satisface și anticipa nevoile clienților

Serviciul Dvs. pentru clienți este în contact direct cu clienții atunci când aceștia au probleme / neînțelegeri. Prin urmare, este important ca echipa Dvs. să cunoască bine compania, valorile acesteia, împreună cu produsele sau serviciile dvs.

Instruiește-ți echipa cu privire la abilitățile de serviciu pentru clienți Aceasta este o strategie pe care o veți dezvolta în timp și vă va prelua concurența! Eficiența și atenția acordată detaliilor vă vor face clienții să vă recomande celor din jur.

Fapte:

  • Clienții nu doresc să aștepte mai mult de un anumit număr de ore pentru un răspuns la un e-mail, chat sau o postare pe Facebook, în funcție de problema în cauză. Trebuie să identificați care dintre acestea sunt cu adevărat urgente și care pot fi soluționate ulterior. În orice caz, va trebui să răspundeți imediat și să vă sfătuiți clientul.
  • Clienții consideră că asistența este esențială în relația cu compania. Se enervează atunci când se confruntă cu un proces de răspuns automat care sa dovedit a fi ineficient.
  • Luați întotdeauna în considerare toate observațiile lor pentru a vă îmbunătăți serviciile.

3- Solicitați feedback-ul clienților și ascultați ce au de spus

Ce ar putea fi mai relevant decât feedback-ul clienților pentru a îmbunătăți modul în care lucrați? Luați întotdeauna în considerare opiniile clienților., este o informație care își merită atenția. Vă va permite să perfecționați asistența pentru clienți și să îi mențineți mulțumiți!

De asemenea, gândiți-vă la crearea chestionarelor pentru nivelul de satisfacție. Acestea vă vor permite să evaluați mai bine interacțiunea clienților cu afacerea Dvs., ce le place, ce poate fi îmbunătățit, ce serviciu sau produs nou trebuie adăugat.

4- Fii prezent pe diferite rețele sociale

Este un fapt greu: consumatorii sunt în fiecare rețea de socializare disponibilă și se așteaptă să vă poată contacta prin diferite mijloace, cum ar fi formulare pe website-uri, chat-uri și social media. Multe companii folosesc rețelele de socializare ca instrumente pentru gestionarea reclamațiilor, astfel încât acestea pot deveni un instrument util pentru a gestiona serviciul clienți într-un mod instant și transparent.

Un alt avantaj este că rețelele de socializare pot fi utilizate de departamentul de marketing ca stație de monitorizare pentru a obține feedback:

  • Sunt fiabile produsele / serviciile mele?
  • Care sunt principalele probleme cu care se confruntă utilizatorii atunci când ne-au ales?
  • Serviciul meu pentru clienți este receptiv / satisfăcător?
  • Ce postări de blog sau videoclipuri tutoriale ar trebui să creez pentru a îmbunătăți experiența clientului?

Răspunsurile vă vor permite să perfecționați ofertele, să creați conținut care să răspundă mai bine acestor probleme și oferă astfel o experiență pe care clienții o pot transmite.

5- Sensibilitatea la solicitările clienților face diferența

O altă parte care nu trebuie neglijată este aceea de a răspunde solicitărilor clienților dvs. Clienții devin din ce în ce mai nerăbdători și își doresc rezolvarea problemei cât mai repede posibil. Sunt și mai pretențioși în ceea ce privește timpul de răspuns digital și ar dori să aibă un răspuns instant. O modalitate eficientă de a vă îmbunătăți serviciul clienți? Configurați un sistem în care veți avea întotdeauna pe cineva care să asiste clientul atunci când este necesar.

6- Îmbunătățiți comunicarea în cadrul echipei prin implicarea tuturor

Clienții mulțumiți sau nemulțumiți privesc întreaga companie. Deci, toate departamentele dvs. (marketing, asistență pentru clienți, contabilitate etc.) trebuie să se implice în oferirea unei experiențe de calitate pentru clienți. Împărtășiți rezultatele obținute cu un client sau cu informații importante despre companie, tuturor echipelor, astfel încât toată lumea să se simtă ca parte integrantă a efortului.

7- Configurați un CRM

Partea serviciului care face cu adevărat diferența este urmărirea. Când o problemă a fost rezolvată sau o tranzacție finalizată, trebuie să luați legătura cu clientul și să vă asigurați că totul a mers bine. Instrumentul ideal de utilizat în acest scop este un CRM. Acesta a fost special conceput pentru a genera e-mailuri personalizate și automate pentru a vă păstra ulterior clienții.

 Nu știi cum să alegi cel mai bun CRM pentru afacerea ta? Nu vă panicați, la Rangval, vă putem oferi cele mai bune sfaturi în acest sens. La urma urmei, ai înțeles: experiența clienților este esențială pentru afacere. Aceasta nu este doar o strategie pe termen lung. Strategia care va aduce o valoare clienților Dvs. și una pe care va trebui întotdeauna să o actualizați. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare despre cum să implementați toate aceste puncte, ne puteți contacta și vă vom îndruma.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *