Adaugă-și trafic împreună cu echipa Rangval

În timp ce business-urile își concentrează toate resursele, timpul și banii în Google și Facebook, ei ignoră unul dintre cele mai puține utilizate platforme: Pinterest.

Site-ul care se crede predestinat recetelor, lucrurilor DIY, imaginilor interesante este deja unul din cele mai efective platforme de marketing în ziua de azi.

Ia în considerare 3 strategii esențiale ale Pinterest care te vor ajuta la obținerea unui trafic curat și mult mai mare. Și nu contează din ce nișă sau industrie sunteți.

  1. Când creezi un blog sau business, care este primul lucru care trebuie să-l faci? Analizează cine este audiența ta țintă. Înainte de a-ți face cont Pinterest răspunde la aceeași întrebare.

Una dintre greșelile comune pe care oamenii le fac pe Pinterest este că nu își adaptează profilul și conținutul la publicul țintă. Dacă dorești să vezi rezultate mari pe Pinterest, atunci va trebui să-ți creezi un cont special conceput pentru a atrage persoanele potrivite.

Iată cum e să faci:

De la început setează domeniu tău. Apoi, vei efectua 3 lucruri:

  • vei scrie o biografie succintă astfel oferind clienților oportunitatea de a se exprima

Îți propunem o formulă fixă pe care o vei putea folosi: Eu ajut (pe cine ajuți?) /fac/devin/învăț (cu ce-i ajuți?).

  • vei adăuga o fotografie prietenoasă, logo

În acest caz, pentru a face o fotografie reușită, va trebui zâmbetul tău și lumina naturală să bată pe tine. Nu ai nevoie de un echipament profesional, deoarece soarele și un telefon mobil vor face tot trucul.

  • adaugă cuvinte cheie în numele tău de profil

Făcând aceasta, profilul tău are o mai mare șansă de a fi găsit prin unul din cuvintele cheie pe Pinterest sau char Google. De exemplu, eu creez conținut pentru entreprenori și bloggeri, astfel numele meu Pinterest va fi „Maria Banaruc | Entrepenor + Sfaturi de Blogging”.

Iată un alt exemplu:

Exemplu de profil

2. Implementează Pinterest SEO

Odată ce ți-ai creat profilul tău pe Pinterest, e timpul să-ți faci SEO Pinterest. Mulți confundă Pinterest-ul cu platformele de socializare precum Facebook și Instagram. Însă Pinterest e departe de aceasta. El este considerat motor de căutare ca și Google.

Dacă el e un motor de căutare, atunci trebuie de optimizat. Pinterest folosește un algoritm pentru a-și clasifica pinii într-o ordine care crede că va fi cel mai relevant pentru utilizatorii lor. Gândește-te în acest fel: dacă te conectezi la Pinterest și feed-ul tău va fi bombat de pin-uri ce nu țin de interesele tale, ce se va întâmpla atunci? Evident, nu-l vei folosi mai mult.

Și dacă oamenii nu mai folosesc Pinterest, atunci Pinterest pierde bani, utilizatori, investitori și, în cele din urmă, întreaga lor marcă. Deci, este în interesul lor să utilizeze algoritmi care să arate conținutul pe care ei știu că îl vei iubi.

Ce înseamnă asta pentru tine? Trebuie să te asiguri că Pinterest îți clasifică conținutul în feed-ul tău și preferabil într-una din pozițiile de top.

3.  Crează panouri care va trezi interes publicului țintă

Pin-uri pe Pinterest

Panourile sunt aceleași categorii după care structurezi pozele. Îți recomandăm să ștergi vre-un panou ce nu ține de afacerea sau blogul tău. Dacă sunteți dintr-un domeniu îngust, mai mulți foloweri vei ademeni de partea ta. De asemenea, fiecare pin trebuie descris în 2-3 cuvinte cheie.

Notiță: De fiecare dată când publici o postare pe blog, adaug-o sub formă de pin în Pinterest!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *